Z namenom zagotavljanja večje celovitosti ureditev za povečanje poplavne varnosti naselja Železniki je izvedena nadgraditev v DPN načrtovanih ureditev Selške Sore z ureditvijo njenih treh pritokov – Dašnice, Češnjice in Prednje Smoleve ter nadvišanjem mostu preko Češnjice na državni cesti.
Ureditve posameznih vodotokov so bile načrtovane kot posamezne funkcionalno zaključene celote.
Glede na stanje prostora in izračunane hidrološke kazalnike, na tem odseku ni možno zagotoviti poplavne varnosti s 100 letno povratno dobo (Q100). Ureditve, ki so bile izvedene so bile načrtovane s ciljem doseganja pretočnosti struge na pretok Q10 in doseganja majhnega razreda poplavne nevarnosti na območju stanovanjskih objektov.
Izvedene ureditve zajemajo tako izboljšanje hidravličnih lastnosti struge Češnjice (na dolžini približno 480m je bila izvedena poglobitev dna, odsekoma tudi razširitev struge), kot tudi izvedbo dodatnih pasivnih protipoplavnih ukrepov za zmanjšanje poplavne nevarnosti posameznih objektov (individualni ukrepi).
Ureditev struge Češnjice je bila izvedena od mosta pri Alplesu do približno 100 m gorvodno od mosta na regionalni cesti, v skupni dolžini približno 480 m. Za zagotavljanje boljše pretočnosti struge je bila izvedena poglobitev vodotoka s padcem nivelete med 1,1 in 1,3 %. Za stabilizacijo dna so na razdalji od 3 do 20 m izvedeni kamniti in leseni talni pragovi. Vzdolž potoka so izvedeni trije nizki stopenjski pragovi – višine 20 cm. Na sredi praga (oz. na konveksni strani struge) je izvedena poglobitev za nizke pretoke in prehod rib. Pod pragom je tolmun globine ca. 30 cm in dolžine približno 1 m. Dno potoka je prodnato.
Na odseku na mostom čez Češnjico sta izvedeni dve nadomestni jekleni ločni brvi čez vodotok, ki ju krasi ograja, ki je izdelana po vzoru ograj, ki so značilne za ta prostor. Rekonstruirani so tudi dostopi do struge Češnjice.
Za zmanjšanje ogroženosti območja Alplesa je na zunanji strani varnostne ograje na Alplesovem zidu izvedena pritrditev montažnih elementov višine 20 cm.
Pasivni ukrepi za zmanjšanje ogroženosti – Na mestih dostopov (stopnic) do struge Češnjice, ki se nahajajo na levem bregu Češnjice, gorvodno od regionalne ceste, so za preprečevanje prelivanja visoke vode preko najnižjih (kritičnih) točk v zidu nameščene mobilne zagatne stene (leseni paneli).
Zaradi izvedbe protipoplavnih ukrepov se je preuredilo tudi dele javne gospodarske infrastrukture: vodovodno omrežje, kanalizacijsko omrežje, elektroenergetsko omrežje ter telekomunikacijsko omrežje
Most, ki je prej premoščal Češnjico v centu Železnikov je bil starejšega datuma in je bil ob rekonstrukciji regionalne ceste le nadgrajen z robnimi venci. Konstrukcija je segala v pretočni profil vodotoka. Svetla višina nad dnom vodotoka je bila približno 1,0 m. Širina struge je bila okoli 5,0 m. Pretočni prerez je bil močno podimenzioniran in povzročal preusmeritev vode na državno in lokalne ceste že ob nekaj višjih pretokih.
Nov most je zasnovan kot premostitvena armiranobetonska konstrukcija z razponom 5,50 m. Plošča je
konstantne debeline, dodan je naklonski beton, da se doseže predvidene prečni naklon vozišča (cesta
je speljana v rahlem loku in v spremenljivem prečnem naklonu). Opornika sta konstantne debeline in
sta togo povezana s prekladno konstrukcijo in pasovnimi temelji. Na mostu je na obeh straneh
je robni venec, na katerega je pritrjena varnostna ograja za pešce, ki je oblikovana skladno z zahtevami ZVKD. Uredila se je tudi cestna razsvetljava, odvod meteorne vode in prestavitev vodovoda.
Situativno se os nove ceste in robovi povsem prilagajajo prejšnji ureditvi. Nova niveleta v območju premostitve je od stare nivelete višja za približno 17 cm. Upoštevane so obstoječe razširitve za srečevanje merodajnih vozil in za razširitev vozišča zaradi pasu za levo zavijanje.
Površine za pešce se obojestransko navezujejo na obstoječe stanje. Širina pločnika na levi strani iz prejšnje širine 1,6 m poveča na širino 2,0 m, kar omogoča souporabo površine za pešce in kolesarje. Na desni strani ceste se je ohranil obstoječ pločnik širine 1,6 m, ki poteka le do mostu, v nadaljevanju pa ostaja zgolj vzdrževalski hodnik širine 0,75m.
Pod mostom je dno oblikovano s kamnito zložbo v betonu in poglobljenimi fugami. Na sredini prereza je izvedena poglobitev v širini 1,20 m za nizke pretoke in prehod rib. Širina dna je 2,80m. Dno struge pod mostom je oblikovano tako, da se lahko naredi zvezen prehod na talna pragova oz. prečne AB grede. Po tehničnem pregledu bo most predan v upravljanje DRSI, ki je upravljalec državne ceste.